Reklama mobilna
Sprzedawcy wciąż podchodzą do rozwiązań mobilnych stosowanych w e-commerce z lekką rezerwą. Jednak ci, którzy zdecydowali się wprowadzić je do swojej strategii marketingowej, dużo inwestują w jej powodzenie. Jak wiadomo sprzedaż napędzana jest przez wiele różnych czynników.
Jednym z nich jest reklama, która odpowiednio zaplanowała czyni naszą markę bardziej rozpoznawalną i chętniej kupowaną. Sprzedawcy działający mobilnie najwyraźniej bardzo dobrze zdają sobie z tego sprawę – w porównaniu z ubiegłym rokiem reklamy dedykowane na urządzenia mobilne zanotowały ponad dwukrotny wzrost, który wyniósł aż 118%. Szkoda tylko, że na polskim rynku reklamy, ta forma posiada jedynie 1,8%.
wiele popularniejszym rodzajem reklamy wśród polskich e-sprzedawców jest ta zamieszczana na portalach społecznościowych. Pomimo, że z ubiegłym rokiem jej udział w rynku wzrósł tylko o 2%, w sumie wynosi on prawie 5%. Być może kiedy polscy handlowcy sprzedawcy zmienią swoje nastawienie do mobilnej sprzedaży, ta forma reklamy także stanie się bardziej popularna.